Maanantaina 29.6 klo. 19:00 järjestetään kapteenin sääntökävely. Sen aikana kävellään kentän muutma ensimmäinen väylä kapteeni Kim Yli-Pelkolan johdolla. Kierroksen aikana pohditaan yleisimpiä golfkierroksella vastaan tulevia sääntöihin liittyviä kysymyksiä. Kävelyn aikana kerrataan myös sujuvaan pelitapaan, turvallisuuteen, sekä yleisiä etikettiin liittyviä asioita.
Green card kurssit ovat intensiivisä, eikä kurssilla pystytä paljoa edellä mainittuja asioita käydä läpi ja ne usein jäävät pelaajan itse selvitettäviksi. Kapteenin kierroksella ja sääntökävelyllä saa rauhassa tutustua niihin ja vielä oikeassa ympäristössä, missä on helppo havainnollistaa tilanteita, mihin kierroksen aikana saattaa joutua.
Illan lopuksi range on vapaassa käytössä ja Kim ohjeistaa, sekä kertaa svingin saloja.
Tervetuloa mukaan kaikki viime aikoina green card kurssin suorittaneet!